ZDA 2007

ZDA 2007 (odštevava dneve…)
27. avgust 2007

Pozdravljeni!

Že odštevam dneve do odhoda iz kampa…
Poletje se je prevesilo že v drugo polovico. Dan je krajši, večeri so hladni, zato je potrebno obleči dolge rokave. Večina ameriških delavcev je že zapustila kamp, prišli so novi, jaz pa povsem brez energije in želje po spoznavanju. Utrujenost se je pošteno zajedla vame. Ko me zjutraj zbudi alarm in se spomnim, da delam ves dan, postanem kar slabe volje. Vse bi dal, da bi lahko zaspal še za kakšno uro. Ob misli, da sem spal skoraj osem ur, pa vem, da res potrebujem počitek.
Čez nekaj dni bo dela konec in takrat se bova odpravila na zaslužen oddih..

V zadnjem mesecu sva si vzela nekaj prostih dni in se odpravila na krajše izlete.
Prvi takšen izlet je bil obisk zabaviščnega parka Great Escape. Poleg vseh adrenalinskih atrakcij, nama je še največ pomenil počitek in to, da sva za en dan zapustila kamp in se prepustila lenarjenju.

Največja dogodivščina je bil obisk Niagarskih slapov in izpolnitev želje, ki se je vlekla že več let. Po koncu dela v kampu leta 2004 sva se takrat s Čehom Jiržijem odpravila na ogled slapov. Ker pa njega niso spustili v Kanado, sem se sam odpravil tja za nekaj minut, kar pa je bilo premalo, da bi si lahko ogledal celotne slapove še iz kanadske strani, ki so veliko lepši kot na ameriški! Tokrat sva se s Sandro dvakrat odpravila na kanadsko stran. Prvi dan zvečer, ko jih osvetlijo z barvnimi reflektorji in naslednji dan, ko sva se povzpela na 156 metrov visok Skylon Tower, od koder sva imela najlepši pogled na njih…

Sedaj pa že odštevava dneve do odhoda iz kampa. Dan je podoben dnevu, hrana se vsak dan ponavlja in kljub temu, da komaj čakava da greva od tod, veva, da bova pogrešala veliko prijateljev s katerimi sva se spoprijateljila v tem poletju.